tirsdag 15. juni 2010

Varer fra Chic Antique.

Så er det kommet enda flere nye varer. Hattebokser i de skjønneste farger og mønstre. Den største er kjempdiger. 8 størrelser av de ovale også diger runde og noen i metall. Ja nå finnes en boks for stort sett alt som trenger å gjemmes bort. Også er de jo bare herlig godis for øyet da;)

Kofferten er kommet. Lover bedre bilder av den. Den er stor og kan godt brukes som salongbord.

Disse fuleburene er også nye. Toppen kan løftes av, slik at du kan fylle det med blomster eller annet vakkert. Også er de ganske så rimelige i pris må jeg si. Klikk inn og ta en titt.
**********
Ellers så går det i ett her. Jeg pakker og pakker på ordrer. Bærer på pappesker og sniker meg rundt på et overfylt lager. Skulle jo hatt butikklokaler nå, så jeg har jo nok varer til å fylle 70kvadrat butikk, nesten. Det kommer mer. Møbler fra Nomi import. De står heldigvis på Nomi's lager og venter. Mye annet skjer også. Med 3 barn så blir det en stor porsjon med skole og barnehageavslutninger, innkjøp og ordning med gaver og dugnader. Phu!! På fredag er jeg innvitert hit. Gleder meg veldig til å titte der. Skal ikke kjøpe hus men...;)
Tuddelidu nå løper jeg videre.

4 kommentarer:

  1. Må si at jeg gleder meg veldig til du skal åpne butikk :-)

    Og for et hus du er invitert til . Wow for en sjarm!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann..flotte varer, jeg liker de koffertene, noe å tenke på..Ska si du er i farten, tenker du har det travelt med åpningen. Håper jeg får sjansen å titte innom ei gang..klems

    SvarSlett
  3. Helrighet så mye fint som kommer inn...


    koffertene var råfine..


    klemmer O=)

    SvarSlett
  4. Ojojoj....der var det mye fint gitt!!!!!!!!!! Jøje meg og hjelpe meg...eskene er bare helt overnydelige,kofferten knalltøff og jeg sikler allerede,og fugleburene også...skjønn tapet i bakgrunnen også! Nei,din butikk blir nok full av fristelser!!!!!!!!!! Håper du får komme deg i orden snart :))))

    SvarSlett