fredag 28. mai 2010

Til minne

Dette innlegget blir til minne om min kjære bror Terje Henriksen.
Han var uheldig og styrtet med sin paraglider i går kveld.
(Grannar.no)
Han bodde i Ølen der han dreiv Ølen Møbel sammen med kona Gunbjørg sønnen Bjørn og hans kone Anita.
Jeg har funnet fram noen gamle bilder av Terje. Han ble født i Sauda bare noen uker før freden kom i 1945. Sønn av Walla, også er han min biologiske far. Jeg ble adoptert av Walla, så nå føler jeg at jeg har mistet min bror siden det er det han alltid har vært, men så klart også litt min far.
Livet er så skjørt så skjørt.

27 kommentarer:

  1. kjære deg.
    så trist dette var,ja livet er skjørt,ord strekker ikke til i sånne stunder.men vit at jeg tenker på deg.
    sender gode tanker,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Dette var tragisk for dig og din familie.
    Og du har ret, livet er nogen gange skørt.
    Du har mistet både en bror og en far, så på en måde er det jo et dobbelt tab.
    Du har min dybeste medfølelse.

    Knuz fra Lisbeth i Danmark

    SvarSlett
  3. Så leit å høre. Kondolere. KLem

    SvarSlett
  4. Varme tanker fra meg til deg og dine....

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Så leit og høre. Livet er skjørt.

    Tenker på deg.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  6. Utrolig trist å lese Ragnhild! Huff a meg, får ordentlig frysninger. Ja livet er skjørt, det er helt sikkert. "Som dagen er skal din styrke være..." og det ønsker jeg for dere disse dagene. Stor kondolasjonsklem fra meg

    SvarSlett
  7. Så utrolig trist å høre ragnhild...
    tenker masse på deg og gir deg min dypeste medfølelse...

    Stor klem fra KAri

    SvarSlett
  8. Min dypeste medfølelse går til deg og dine, min venn. Så inderlig trist når sånt skjer..... Tenker masse på deg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Ja, livet er skjørt. Føler med deg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  10. Så trist å lese:( Sender dere masse gode tanker.
    Klem fra Veronika

    SvarSlett
  11. Jeg vet så alt for godt hvor skjørt livet er...Varme tanker går til deg og din familie! Dette må være et stort sjokk for dere alle! Det blir mange tunge dager- men jeg er sikker på at dere har mange gode minner og indre bilder av spesielle øyeblikk som dere delte.
    Varm klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Tenker bpå deg og sitter med tårer i øynene, det er så ufattelig trist å miste en som er deg så nær!

    Ta vare på hverandre og nyt gode minner!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Dette var trist, så kort det mellom livet og døden, et lite sekund. Det gjelder om å ta vare på hverandre her og nå.
    Mine tanker går til dere som sitter tilbake i sorgen.
    Klem.

    SvarSlett
  14. Åååå, så ufattelig trist.
    Leste om ulykken i dag, og tenkte veldig på hvem den hadde rammet.
    Ord blir fattige i en sådan stund. Sender deg mange gode tanker, og ta godt vare på alle de gode minnene.
    Stor klem fra Kaia

    SvarSlett
  15. Åh, kjære du, jeg føler så utrolig my med deg!! Har ikke ord, skulle så gjerne kunne krevet noe som hadde gjort dette lettere, men de ordne finnes nok ikke... :(
    Jeg har vært paragliderpilot selv, min kjære driver fortsatt på, jeg har så lett for å tenke at det ikke er noe farlig. Jeg kan vel ikke nekte han det, men jeg kommer til å holde klemmen lenger før han drar fra nå av... :(

    SvarSlett
  16. Huff Ragnhild,dette var trist.....hørte om ulykken på nyhetene,men når man får et bilde av personen her innne hos deg,kommer det så mye nærmere......venninnen min og jeg,har akkurat snakket om hvor tilfeldig livet er,om det å være på feil sted ,til feil tid..hun holdt på og miste både sønn,og mann,i en bilulykke for noen uker siden.
    Sender mine varmeste tanker,og en god klem,til deg og dine. Ta vare på hverandre......

    SvarSlett
  17. Dette var trist å høre, ord kan ikke beskrive hva en slik hendelse gjør med oss..Jeg tenker veldig på deg og dine i disse tunge tider, masse klemmer..

    SvarSlett
  18. Uff, så trist.... Ikke mange ord som strekker til i sånne tilfeller nei..
    Føler med deg og dine!

    SvarSlett
  19. Å nei, dette var fryktelig trist å lese, Ragnhild! Min dypeste medfølelse går til deg og dine. Varme klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  20. Kjære Ragnhild
    Jeg tenker på deg i sorgen.
    Varm klem fra Hanna

    SvarSlett
  21. Så trist å lese, Ragnhild.
    Håper du og din familie står sammen i sorgen.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  22. Så trist...Min dypeste medfølelse til deg og dine kjære.
    Varme klemmer fra Hanne.

    SvarSlett
  23. Å så leit å høre ... mine tanker går til deg og alle de andre som sitter igjen O=)
    varme klememr =)

    SvarSlett
  24. Så utrolig trist. Føler med dere.
    Kondolerer!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  25. dette var veldig trist kjære deg... tenker på deg ragnhild!

    varm klem
    vibeke

    SvarSlett
  26. Kjære søte deg - dette var trist å lese!! Tenker på deg og ønsker deg lykke til med å bearbeide sorgen. Vi vet ikke hva morgendagen vil bringe noen av oss, så det å oppleve et tap av en som står en nær setter virkelig igang tankene og setter livet i perspektiv. Lykke til i dagene som kommer Ragnhild! Stor klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  27. Dette var trist!
    Man blir litt tom for ord, så jeg vil bare si at jeg kondolerer så masse!

    Klem

    SvarSlett