torsdag 27. mai 2010

Gamle skatter til salgs

I dag har jeg fått tid til å legge ut noen av de gamle skattene som er kommet inn i butikken. Bl.a. denne skjønne såpeskålen. Tenk at rusten bare gjør mønsteret mer synlig og skålen enda finere. Ja det syns nå hvertfall jeg.
Serviettholder er en ypperlig ting å ha gamle postkort i. Eller gamle fotografier. Jeg er veldig glad i gamle postkort. Spesielt når de er brukte og det følger med en liten historie. Jeg har fått inn mange gamle postkort i det siste. Noen er lagt ut under gamle skatter og postkort.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det er vår og et sikkert vårtegn er dugnader på skolen og i barnehagen. I dag har jeg vært i barnehagen og malt. Der er bygget ut og det nye påbygget er nå ny beiset i forskjellige farger. Ja, det er en Steinerbarnehage, og der er de opptatt av hva fargene gjør med oss. Så de velger glade farger til husene. Varme orange, gule og litt lyseblå til kontrast. Også passer det utrolig fint til de flotte kreative bygningene. De hadde bare blitt så triste med hvite vegger. Kanskje jeg må vise bilder av barnehagen her nå. Et pitte lite bilde ser dere her.
¤¤¤¤¤¤¤
I morgen blir det konkurranse her på siden. Jeg har nettopp oppdaget at telleren har rundet 100.000 besøkende. Og det må så klart feires.

4 kommentarer:

  1. Så stilig den såpekoppen var! :)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har. Likte den med postkorta :-)
    Ha en fin for-sommer :-)

    SvarSlett
  3. Så lekker skål, som et lite kunstverk med roser oppi!

    100000 bør absolutt feires! Gratulerer forresten! At du gjør det med oss er jo ekstra hyggelig da :)

    SvarSlett
  4. Næææh, så skjønn såpeskål! Love it!

    SvarSlett