søndag 9. mai 2010

Nye funn.

Her er et av sist helgs loppefunn. Jeg har vært på loppemarked denne helgen også så her kommer mer. Noen småmøbler som skal males først.

Nye varer er også kommet inn i butikken. Syns disse skjønne skiltene er så fine. Små barnedikt på engelsk og søte barn. Nostalgisk og fint på barnerommet. Og med en pris på bare 49,- er jo veldig kjekt;)
Madonna og flere kors er også kommet. Dette under her er ekstra fint. Laget for hånd av vulkansk leire. Ganske tung og rustikk. Veldig vakkert syns nå jeg.

Nettbutikken har fått oppgradert og helt nytt program i bunnen. Det syns ikke i selve butikken, men for meg så er det mye nytt å sette seg inn i. Jeg driver og laster opp nye varer og systemet vill ikke alltid gjøre som jeg vil. Frustrerende da det tar lang tid. Og jeg har så klart lyst å de nye varene ut i butikken så fort som mulig. Ute skinner solen og jeg skulle veldig gjerne gjort litt hagearbeid isteden for å sitte her og knote.

Får se om det hjelper med en kaffelatte. Myse litt på solen og leke litt med hageplaner.
Ha en herlig søndag alle sammen:)

7 kommentarer:

  1. Et nydelig bilde du fant på loppis....her var du heldig!!
    Den store loppissesongen er dessverre over her for denne gang!!
    Fine ting du har fått inn i butikken din....må innom å kikke litt hos deg nå !!

    ha en fortsatt fin søndag :o)

    SvarSlett
  2. Flott loppefunn!!

    Kjedelig med datatrøbbel, håper det løser seg raskt!

    Ha en strålende søndag:o))

    SvarSlett
  3. Å så heldig med loppefunn, det bilde likte jeg kjempe godt.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flotte loppefunn, Ragnhild! Så gøy at du fant symaskin også:o)))) Denne butikken din inneholder bare sååå mye vakkert! Falt for skiltene jeg også. Skal ha meg en tur innom og se på alt det nye, må bare få lønning først:o))))
    Det korset var bare lekkert!

    Ikke gøy å sitte å streve med pc'en når en helst vil være ute. Vet alt om det.
    Håper solen og varmen kommer din vei, min venn og at pc-programmet vet å oppføre seg etterhvert:o)
    God mandag til deg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Det bilde er så koselig ..heldig du som fant det O=)

    Flotte ting i butikken din ogå..

    Her er det snø igjen i dag.. PHU!!!!


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Både nya och gamla ting du fått hem, korset var väldigt fint, hoppas dagen varit bra, kram

    SvarSlett
  7. sååå myye fiiint...
    ønsker deg en fin langhelg videre...
    klem,magny

    SvarSlett