mandag 12. oktober 2009

BLOGGTREFF


Jepp!
Dette har jeg tenkt på lenge. Jeg har grublet på den riktige dagen; fredag eller lørdag?? Jeg grubler fortsatt litt på det rette klokkeslettet. Men jeg tenker at det må bli på ettermiddagen. At vi spiser kl 15.00. og at dere kan komme ca en time før. Wallas Verden hjemmet ligger i Øvre Drengsrudvei 29 i Asker. Lett å finne;)

De som vil får selfølgelig titte på varene i butikken. Og de som vil handle får 20% bloggtreff avslag på alle varer. Jeg kommer til å bære noe av varene opp i stua og lage en liten butikk krok der.

Men det skal først og fremst være et bloggtreff med sosial glede. Hyggelig prat rundt bordet sammen med nye og gamle bekjente bloggere. Noe vi etter flere superhyggelige bloggtreff er blitt veldig gode på;)

Så da er det bare å sette av dagen og melde sin interesse i kommentarfeltet her.
Velkommen.

16 kommentarer:

  1. Ååå så koselig da med blogg treff hjemme hos deg... Lykke til O=)Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Så koseleg! Skulle ynskje eg budde litt nærare:)
    Det blir nok kjempekjekt.
    Ha ei herleg veke!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  3. Hei,Ragnhild.Så hyggelig.Jeg skal prøve og få det til,men må løse noen praktiske problemer først.Klem

    SvarSlett
  4. Hei Ragnhild!
    Og tusen takk for sist!
    - det var veldig hyggelig å møte så mange kreative jenter:-)
    Kan dessverre ikke være med denne gangen(skulle så gjerne!)
    (- seks dager etter at vi har tatt over nytt hus, så da hadde jeg nok ikke kunne reist hjem etterpå, he he!).
    Lover å prøve neste gang!
    Ha en fin uke, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Hei.....ja det må jeg si er jenta si med action:)
    ja jeg kommer selvfølgelig....er best for meg fredag.....men kommer uansett dag:)
    ha en koselig kveld
    klemmer edda(elin):)

    SvarSlett
  6. Hei Ragnhild,
    jeg vil "væ me" neste gang, men vi er rett før innflytting i nytt hus den helgen, så jeg må være hjemme og pakke-vaske... (mye mer moro å være på blogg-treff!!!!!!!)... Høres så kos ut med en tur til deg og Wallas verden!
    Klem fra nanni, som har kjøpt hus i dag... :o)

    SvarSlett
  7. Hei hei!!! Så utrolig koselig at du har satt iagng dette!! Hadde det blitt Fredag hadde jeg tatt turen,men lørdag skal jeg ha gjester selv! Så kan nok ikke denne gangen! Men håper dere andre får det kjempe hyggelig!

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. Hmmmmm,den som kunne kommet til deg......hadde vært superkos det !! Håper du får mange koselige damer på besøk,og kansje tar litt bilder til bloggen,sånn at vi får se hvor stemningsfullt dere hadde det.....for det er jeg sikker på at dere får til :) Skulle sittet på skulderen din,denne kvelden,gitt...... :)

    SvarSlett
  9. så koselig det høres ut,kos dere masse når daen kommer.å heldig de som kan handle hos deg samtidig.
    ha en god natt fra sylvia

    SvarSlett
  10. Supert tiltak, Ragnhild! Jeg tror jeg skal få det til - men mulig jeg skal jobbe natta - må si ifra til deg litt senere hva det blir til... Klem fra Gro

    SvarSlett
  11. Hupp:) Jeg har barnefri og kommer jeg vettu! klem Mona

    SvarSlett
  12. Hei Ragnhild
    Dette høres veldig hyggelig ut. Jeg tror jeg skal få til dette. Vet jeg skal til England på jobb første uke i November - men mener jeg skulle være hjemme igjen før det.

    SvarSlett
  13. Jeg kommer gjerne!!! Så utrolig koselig at du inviterer hjem da - ikke dårlig altså:)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  14. Åååååååååååååh, Ragnhild!!
    Jeg har meldt meg på bloggtreff i Bergen, men vet du hva, det passer mye bedre for meg å være i Oslo akkurat den helgen, så det kan veldig godt hende at jeg kommer!!!!
    Er det langt til deg fra byen?
    Skal komme tilbake til det til helgen, hvis det er o.k.?
    Klem,M

    SvarSlett
  15. Hei og takk for sist. Synd jeg ikke får kommet til deg,regner med at dette også blir en trivelig dag/ettermiddag.Lykke til med forberedelsene...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  16. Hei, Jeg vil gjerne komme neste gang:-) Stor klem Siv

    SvarSlett