fredag 1. mai 2009

Fra Budstikka Asker & Bærum, 29.04.09












Seint onsdagskveld oppdaget jeg at jeg var i avisen. Jeg har scannet den så dere kan se og lese innlegget. Litt gromsete ble det jo, men det er en avis og da blir det slik.
Klikk på bildene så blir teksten stor og leselig.
Jeg er kjempefornøyd. Både bilder og tekst kunne ikke blitt bedre:)
Nå må jeg ut i hagen og fortsette med alt det kjekke jeg driver med. Fylle på med jord og plante planter. Og nå var mannen her og lurte på hvor jeg ble av:))
Ha en fantastisk 1. mai alle mine blogvenner, håper solen skinner hos dere også.

20 kommentarer:

  1. Heisan, svinser innom deg på min vei gjennom bloggeland, er ny og gjør meg litt kjent rundtomkring.
    Guri malla så fint du har det!
    Absolutt min smak...idèen om å lage bilde av sølvfat har jeg aldri hørt om---stiiilig!!!
    Jeg synes det er så herlig å se en vellykket miks av stilarter...
    Kan jeg være så freidig, og spørre
    hvor har du fått det flotte salongbordet fra!?
    :D

    SvarSlett
  2. Ps---linker butikken din på siden min, jeg..stilige ting....

    SvarSlett
  3. Hello kjendis! Så hyggelig avisartikkel da! Forresten ble jeg litt misunnelig på det fine heklede teppet du kjøpte.....
    Ha en fin langhelg og kos deg!

    SvarSlett
  4. STILIG !!!!
    God reklame for butikken din.
    Jeg har også holdt på litt i hagen i dag. Har gravd opp "kjøkkenhagen" min, og fjernet to trillebår-lass med ugress, mose osv...
    Skal så reddiker, gulerøtter, og sukkererter, og blir det plass kanskje noe mer, eller utvide plassen til jordbæra.
    Ha en fin dag i sola, her kommer den og går, og jeg som ville sitte ute å bare nyte sola i dag....
    God helg :o)

    SvarSlett
  5. Grattis ragnhild...flott repotage av deg...Bra skrevet...så moro...

    herlige bilder også.. Det hekleteppet ditt var nydelig=)

    Kos deg videre...du vet ikke noe mer om varene vel??

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  6. For et FLOTT innleg..! så positivt dette var for interiørbloggerne...
    enig i at presglasse r vakkert...
    god klem og finlang helg~~¨

    magny

    SvarSlett
  7. Så fantiskt fin reportage !!
    Jag förstår att du mer än nöjd !!!
    Många kramar !
    Åsa

    SvarSlett
  8. Så artig da!

    Koser meg i hagen om dagen jeg også:)

    God helg! Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med avisreportasjen! Dette må jo ha vært veldig artig! Fine bilder har de tatt også. :) Den duken var du heldig med.

    SvarSlett
  10. Så artig da ! Flott reportasje og fine bilder :-)

    Deilig helg ønskes deg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. Heihei
    Kjempeflott artikkel :)
    Ha en storveis helg
    *Siv*

    SvarSlett
  12. Artikkelen ser kjempeflott ut, bare så ynd den ble litt grumsete...
    Derfor MÅ du ta ett bilde av den søte tapeten du har bak deg! Kan ikke huske å ha sett den her før, men så har jeg ikke så mye tid på data'n for tiden. PC er ikke egnet i en solfylt hage....! ;)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  13. Så gøy! Skal si du er i vinden!

    Kjempe moro!
    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  14. Ai ai, gratulerer så mye med kjendisstatusen :-) Så hyggelig at de ville intervjue deg, og så fine bildene ble!

    SvarSlett
  15. Så flott reportasje, Ragnhild. Du er vel fornøyd selv?
    Fortsatt god helg til deg:-) Klem I

    SvarSlett
  16. Såååå morsomt å komme i avisen, fin reportasje og mange fine bilder, Grattis!
    Du gjorde virkelig ett kupp der med det sengeteppet du fant på loppis, heldiggrisen, hihi!
    HA EN FORTSATT FIN LANG HELG.
    Klem "Loccis"

    SvarSlett
  17. Hei, Gratulerer med flott presentasjon! Velkommen til å vinne romantisk fuglebur hos meg. God helg fra Siv

    SvarSlett
  18. Hei igjen Ragnhild...
    Det var ikke meningen å mase fra min side altså... Men så dumt at de ikke klarer å holde det de lover... Men det kommer nok en dag...
    klem O=)

    SvarSlett
  19. Hei!!
    Flott reportasje:)
    Kjekt at du vil dele den med oss om ikke har denne avisen.
    Litt av et sengeteppe du har funnet:)
    Ha en flott kveld,klem:)

    SvarSlett
  20. Hei du !
    Kjempefin reportasje, jeg har finstudert den. Det som er ekstra artig er at det kommer så tydelig fram at du gjør det av lidenskap og interesse for gamle ting og at det er noe som har gått i arv fra bestemora di.
    Du er flink !

    SvarSlett