søndag 26. april 2009

Konfirmasjon

Konfirmasjonen er over og alt gikk så fint. Maten var kjempegod og mange sa at bordet var nydelig pyntet. "Man tager hva man haver" prinsippet også har jeg satt det sammen i små tablåer. Ingen like.

Bordkortene var pyntet med vintage bilder.

Solen strålte fra skyfri himmel og ga oss en fantastisk dag. Vi fikk være ute i hagen og kose oss. Nå skal inntrykkene synke inn, og vi er takknemlige over å ha fått en fantastisk dag sammen med våre nære. Tenk at alle gjestene har kommet helt fra vestlandet; Rogaland, Hordaland og Sunnmøre for å være med oss å feire her i Asker. Det er vi så takknemlige for.

19 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet, så spesielt og vakkert! Og heldige med været har dere vært også.
    Ønsker deg en herlig uke:-)
    Klem I

    SvarSlett
  2. Heia...
    Gratulerer så mykje med godt vel overstått dag!!
    Godt å høyre at dagen vart fin,ikkje minst veret!Men eg skjøna godt at gjestane senka skuldrane rundt eit sånt fint dekka bord,lekkert!!Du er berre så flink og kreativ..( hihi...eit å anna trikset har eg "lånt"frå deg);))
    Hiv å hoi,ja der var møringa og der ja,shit så gøy!!Ja så lenge dei får god mat i godt selskap stiller dei opp;)):-))Å det er ikkje noko som er kjekkare en å samle fam.sin sånn,det gjer godt det!!
    Oss skal i konfirmasjon om to veker,eg gleder meg til det!
    Ja da håper eg at du finner roen no til natta,å eg er sikker på at du får sove godt!!I morgå er det måndag,igjen:o)
    Natta klem!

    SvarSlett
  3. Vel overstått konfirmasjon ! så flott at alt gikk bra og for et nydelig vær da !

    Et herlig bord du har dekket, regner med konfirmanten var stofornøyd :-)

    Ha en deilig ukestart :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Hehe. Så bra da! At du liker det du ser og kanskje snapper opp noen tips her og der!

    Denne "70%-butikken" ligger i en liten "by" som heter Langesund. Ute ved kysten i Telemark.

    Vet ikke hvor du bor? Litt langt unna kanskje...

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  5. Gratulere med dagen!!
    Dette var noe av det lekkreste bordekking jeg har sett i mine levedager...sukk sukk. Du er så flink med slikt:)
    Ønsker deg en nydelig uke,klem:)

    SvarSlett
  6. Dette var et sjelden vakkert dekket konfirmasjonsbord. Jeg elsket de små avispakkene med fioler i. De var virkelig prikken over ien. Bordkortene var også nydelig. Det hele var satt så fint sammen også. Så flott at dagen ble velykket, det er jo så kjekt når hele familien kan samles. Sikkert ekstra for deg som har mange av dem så langt borte ellers. Ha en flott uke : )

    SvarSlett
  7. Gratulerer med vel overstått...
    Bordet ble så sjarmerende vakkert som jeg tenkte det kom til å bli...
    Du har virkelig sansen og er kjempeflink... Nydelig...
    Klemmer og god uke til deg

    SvarSlett
  8. Vel overstått Ragnhild. En milepel til er nådd! Kos deg videre gjennom livet med datteren din! Gratulerer!

    SvarSlett
  9. Skønt at konfirmationen gik så fint. Jeg må nok sige, at bordet er NYDELIGT pyntet.
    Min ældste søn skal konfirmeres om ca. 2 år - så jeg må til at samle ideer.
    Tillykke til konfirmanden!
    Hilsen Charlotte i DK
    www.herhosmig.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Nydelig bordpynt.
    Godt hva som er gjort:o)
    Og når man har værgudene på din side, da er det meste gjort der og.
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  11. Helt nydelig! Det gir jammen inspirasjon til neste konfirmasjon hos meg, men den er ennå to år fram i tid..
    I fjor hadde jeg konfirmasjon for min eldste datter, pyntet også med det jeg hadde og fikk mye skryt for resultatet ~ bildene ligger en liten stund tilbake i bloggen min. Holdt det i grønt, rustkrone, vintage, eføy... Det ble tre ulike bord, men med gjennomgående tema.

    Gratulerer med vel overstått!
    :o) fra Nanni

    SvarSlett
  12. Her så det særdeles yggelig ut å få være gjest. Gratulerer!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med vel overstått konfirmasjon.

    Så nydelig bordet var dekket:)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  14. Veldig fint pyntet og veldig personlig!
    Det er alltid gøy når vertinnen har turt å være seg selv og pynte på sin egen måte!

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Blir alltid glad for det!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  15. Så utrolig flott du hadde pyntet til konfirmasjonen, en fryd for øye...0g bordkortene var bare helt nydelige, du er dyktig:)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  16. Å for et vakkert konfirmasjonsbord..skjønner at det gjorde lykke,.. nydelige små tablåer! Så kjekt at en sånn minnerik dag blir vellykket:)
    Klem

    SvarSlett
  17. En härlig komfimationsdag med så vacker dukning på bordet!

    Här har vi sommarvärme med 25 grader, känns verklgien konstigt i april månad, hoppas din dag varit bra,

    klem VIOLA

    SvarSlett
  18. Helt nydelig borddekning!!! der har du virkelig vært dyktig!!

    Vel overstått og en god uke til deg.. klem fra mæ..

    SvarSlett
  19. Se der ja,dette kan du....Nydelig bord...og tips vi andre kan ta med oss:O)Fortsatt go`uke til deg...og hvor ble det av sola?Håper den titter frem snart..hi-hi

    SvarSlett