tirsdag 17. mars 2009

Madonna og duftlys

Endelig skinner solen, og endelig har første sending med nye varer fra leverandør kommet i butikken. Merkelig nok så var det de varene som jeg forventet skulle komme sist som kom først. Og her står jeg med de herligste ting til hagen, mens den ligger langt under snøen. Den rustne madonnaen gleder jeg meg ekstra til å plassere inn i mellom alt det gønne.

Det var varene fra Affari som kom i går. Og de er jo store på lys. På gave og interiørmessen i vår, var det en diger vegg med lys i alle slags farger, mønstre og dufter. Etter å ha puttet nesen ned i glasset med roseduftlys så var jeg solgt. De skal jo være aromaterapautiske og ha virkning på sinstilstand og kropp også. For meg så holder det at de dufter himmelsk. Så de bare måtte jeg ha. Har også tatt inn noen små duftlys til å ha i lysglass. De er jo litt rimligere en de luksuslysene i glass, men dufter deilig gjør de også.


Nå skal jeg holde min forkjøla og snufsende datter med selskap. I går var det to syke barn her, i dag en syk jente og en syk pusekatt. Men det går heldigvis kjempefint med lille-pusen. Hun tripper etter meg i turkis body. Og skal helst ligge på fanget og male hele tiden.

Ha en vidunderlig tirsdag alle sammen:)

9 kommentarer:

  1. åååå den rustne madonnaen....sukk og atter sukk... Den hadde blitt så fin hos meg også=)

    KlemmerO=)

    SvarSlett
  2. Deena madonna får gärna flyttra hem till VIOLAN, hoppas du har lika fint vårväder som jag idag, jag blir så lycklig när solen skiner, klem

    SvarSlett
  3. åh sukk, den var helt skjønn, kunne godt tenkt meg noen av de lysene også...

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. For en madonna... Vet akuratt hvr den kunne stå... Ja,den som venter får se.. Våren kommer fort og det spirer mer og mere for hver dag...


    Klemmer White vintage

    SvarSlett
  6. hei -
    ..den rustne madonnaen var jo bare vakker! ..og roseduft, mmm - me like:0)

    ha en flott kveld -
    moaklem

    SvarSlett
  7. Det må være gøy med nye varer. Nydelig madonna, forresten.
    Takk for mail. Jeg skal tenke litt på det, så kommer jeg tilbake til deg.
    Ha en fin-fin onsdag.
    Klem I

    SvarSlett
  8. Hej!

    Åh vilka fina bilder..! Madonnan är såå vacker och ljuset ser jättefint ut...

    Ja hihi det är svårt med hantverkare...aldrig kommer de när man önskar eller bestämt ;)

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  9. Heiii:-) Læng sia ja! Du assa... så lurt å snu koppen! Hakke fallt meg inn en gang men det var jammel lurt. Thanks!

    SvarSlett