torsdag 26. mars 2009

Litt nytt og litt pynt.

Sett et gammelt postkort eller fotografi inn i glassklokken.



___________________



Det ene øyeblikket er jeg overlykkelig over at varene fra Chic Antique kom i dag. Det neste øyeblikket super skuffet over at der var en stor restordre. Det var jo lyshusene og klesklypene jeg ventet mest på. Ja, ja. Det må jeg nok vente på, i et par uker til.
Men det var jo mye som kom da. Den tøffe krakken i sink, de nydelige fatene på kuleføtter, vaser, krukker, flasker og ikke minst fuglehusene.

Vuggen og prinsesse englene fra Maileg har også kommet nå. Du finner de her.
Ha en deilig torsdagskveld alle sammen:)

22 kommentarer:

  1. Hei og god kveld i stua. Loppis i helgen? Gjerne, men jeg vet ikke hvor de er i området....Vet du om noen?
    Kanskje vi treffes? Kopp kaffe?
    Klem Hanna

    SvarSlett
  2. Hej !!

    Så fint med nostalgikortet i glasklockan.
    Många fina ideer får man här !
    Må så gott !
    Klem Åsa

    SvarSlett
  3. Takker for tips ang. den glassklokka ja. Har flere av dem men det er så vansleig å få plassert noe inni som jeg synes tar seg godt ut og passer her hjemme hos meg.
    Har `samlet`opp noen bilder nå, så jeg har faktisk en god del forslag samler i en mappe her. Utrolig spennende å se også hva andre har som valg :-)))
    Synes det er så flott med blomster inni jeg, men da får man problemer med dugg. Så prøvde jeg aprikoser, og glasskloka ble grå og seig, og ikke giddet jeg pusse denhver bidige dag heller vet du, har da annet å gjøre også :-))

    Var kjekt å se din da Ragnhild.

    SvarSlett
  4. Takk for tipset...vakkert... Varer er kommet???? Skal jeg glede meg eller=)

    klemmer Kerstin

    SvarSlett
  5. Hei! Så mye lekkert!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  6. Supert,kan jeg komme innom på f.eks.mand.å hente de?Litt usikker på hvor du holder til...så send meg gjerne en mail til may-liss@maliva.no

    SvarSlett
  7. Så mye fint !
    Likte de flaskene godt, jeg;)

    SvarSlett
  8. Underbara varor du fått hem men de översta bilderna med ditt stilleben i glasklockan var helt ljuvliga,,,,önskar dig en trevlig och skön fredag, klem VIOLAN

    SvarSlett
  9. Hei - ser noen snakker om loppis i helgen.... Kanskje det er noen rundt om kring ja - nå begynner sesongen snart.

    SvarSlett
  10. Så mye nytt i zink du har fått. Og en god idé med kort i glassklokken:-)
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem I

    SvarSlett
  11. Nydelig stilleben i glassklokken:)
    Så mye fint i zink du har fått :)
    Ønsker deg en herlig helg,klem:)

    SvarSlett
  12. Så masse fint. Jeg elsker krakken og de små oppbevaringsglassene. Gode kjøp du har all grunn til å være fornøyd med :)

    God helg :)

    SvarSlett
  13. Nydelig med kortet i glassklokken, Ragnhild!! Du har sansen, rett og slett:-)

    SvarSlett
  14. Hei Ragnhild...Du må ikke deppe selvom det snør (men jeg skjønner hva du mener...jeg depper litt jeg og)....Kaffe kan du komme til meg å drikke når du har lyst innimellom arbeidet ditt. Vi er ganske tett på hverandre. Jeg tenkte å reise til Ramstad skole i morgen. Kanskje vi ses i kaoset?
    Ha en fin fredagskveld.
    Klem Hanna

    SvarSlett
  15. Så nydelige bilder du viser! Kjempe fint med kortet inni i glassklokken. Nå skal jeg kose meg i nettbutikken din.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  16. Likte veldig godt zinkfatene.
    Og det du hadde laget til med glassklokka, bilde og blomster var helt lekkert.
    Ha ei nydelig helg :o)

    SvarSlett
  17. Nydelig, kjempefine ting du pynter med. Jeg er så svak for glassklokker og hekleblonder. God helg : )

    SvarSlett
  18. .. masse nydelig hos deg!!!

    Joda husker den følelsen.. når varene manglet!! irriterende...
    må kikke litt mer hos deg..

    lavendelposene var lekkert!!!!


    Ha en deilig helg...

    SvarSlett
  19. Jeg syns den glassklokken var vakker..Jeg tror jeg må skaffe meg noe slikt.
    Mye lekkert du viser frem.
    God helg
    klem

    SvarSlett
  20. Hei på deg:) Så mange fine varer du har inne nå. Så godt tips med bilde i klassklokken:) Den er så dekorativ. Har en sånn selv. Den er også kjmpe fin å ha småblomster i hvis du har et underlag hvor det kommer inn luft. Fortsatt god helg.

    SvarSlett