onsdag 25. mars 2009

Deilige lavendel og utvidelse

Kanskje er det lengselen etter sommer og naturens gode dufter som driver meg? Kanskje er det bare kreativiteten som bobler over? Sikkert litt begge deler. Jeg har nemlig fått den nydeligste lavendel fra en Engelsk lavendelfarm. Planene har jeg jo hatt lenge så klart, så det var veldig kjekt når lavendelen kom, og den var så vidunderlig.


Jeg har sydd puter og poser, som er fylt med lavendel. Ingen vatt i disse. Bare lavendel. Kanskje jeg skulle sydd de litt minder, for det må jo ganske mye lavendel til for å fylle litt. Men jeg liker ikke sånne "småttis" greier. Så da blir det ca 20-25g i hver.

Jeg var veldig flink i går. Jobbet med nettbutikken hele dagen og kvelden. (Lurte med bare til å titte på 2 blogger.) Så jeg fikk gjort mye. Lagt ut mange nye varer. Utenom lavendelen så var det gamle skatter det gikk i. Jeg har et ganske stort lager å ta av der, så jeg er slettes ikke ferdig.



I den forbindelse så syns jeg det var på tide og utvide butikken litt. Nå var det så mye varer i enkelte kategorier at jeg valgte å samle alle de gamle skattene for seg. Det var kanskje litt kreativt og morsomt med nye og gamle varer blandet sammen, slik som det er i en fysisk butikk som har samme vareutvalg. Men det kan også virke litt forvirrende. Selv om jeg er tydelig på å skrive "gammel" på de varene som er gamle osv, så kan det jo kreve litt konsentrasjon, å alltid vite hva en titter på. Dere vet sikkert dette bedre en meg? Siden dere er brukerne:) Og jeg lurer jo litt på hva dere syns? Så om dere gidder så kan dere jo ta en titt og "synse" litt.

I kveld er det bloggekveld. Jeg har fått så mange søte kommentarer fra dere. Det setter jeg enormt pris på. Nå gleder jeg meg til besøksrunde og kose meg med bilder, lesning og kommentarer. "See youuu"

11 kommentarer:

  1. Så härligt med lavendel !
    Vilken jättefin butik du har, fågelhuset var ju fantastiskt !!
    Vill haaaaa !!!!!
    Må så gott.
    Kramar i massor.
    Åsa

    SvarSlett
  2. Wow så flink du er...de lavendel posene var jo super lekre, og kan brukes til så mangt. Ønsker deg en fin kveld...og en fortsatt god uke. Stor klem

    SvarSlett
  3. Herlige lavendelposer. De lukter nok henrivende:-)
    Skal titte inn til butikken etterpå.
    Det er konkurranse hos meg, ta en titt.
    Klem I

    SvarSlett
  4. Hos dig luktar det nog himmelskt gott utav all lavendel, så rara påsarna blev, hoppas solen har lyst även på dig idag, ha det så bra, klem VIOLA

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte poser du har laget da. Skriver du for hånd eller bruker du stempel?

    Lavendel lukter så godt..
    Skal kikke innom i morgen jeg nå må jeg finn ekøyen O=)

    Klemmer O=)

    SvarSlett
  6. For noen herlige poser!
    Lavendel Mio elsker lavendel:)
    Har planer om å plante masse i hagen:)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Skjønne poser du har laget,Ragnhild. Har du laget posen på det første bildet også? Nå skal jeg ta en titt i butikken din.Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Kjempe fine poser! De holder jo så lenge også! Jeg har en pose som mamma sydde til meg når jeg var baby og den lukter godt enda-25 år etter :-)

    SvarSlett
  9. Ojj, så fine lavendelposer du har laget! Jeg elsker lavendel, og looken med gamle melsekker er bare så fint!

    Jeg suser innom deg rett som det er- men er ikke alltid like flink med å ta meg tid med å kometere alt det fine du har.. Du er så flink!!!! Jeg tar av meg hatten for deg, og at du utvider blir jeg bare kjempeinnponert over! Gleder meg til å se hva du bestemmer deg for!

    Stå på!

    Klem Heidi-anitha

    SvarSlett