torsdag 12. februar 2009

Røfft trillebord

Hva syns dere om dette røffe trillebordet i sink? Jeg syns det er helt rått. Jeg er en av de som ønsker "fabrikk stilen" veldig velkommen. Så kult å kombinere med det søte.

Det passer utmerket på badet, på soverommet som nattbord, avlastningsbord i stua,
eller på kjøkkenet. Så triller du bare maten fra kjøkkenbenken og inn til spisebordet der gjestene sitter og venter. Eller ute på terrassen på sommeren. Så kan far komme trillende med maten direkte fra grillen;)


I neste uke allerede, vil det være hos Wallas Verden
Jeg må bare fortelle hvilken uke jeg har hatt. En sånn "alt går galt" uke.
Det startet med at videospilleren på den gamle tv'en på spiserommet ikke ville virke, så gikk strømmen og det ble iskaldt, mobilen min skrur seg av hele tiden og pc'en, den nye pc'en vår, som jeg bruker døde på tirsdag }:
I dag fikk jeg overført bilder til min datters pc. Jippi;) I morra skal jeg til Gøteborg. Jippi;) På mandag kommer den nye laptoppen min. Jippi;) )
Så da må det bare bli en god helg.
Takk for alle skjønne kommentarer dere har lagt igjenn. Det har virkelig vært deilig å lese. Nå skal jeg rundt og titte litt hos dere. Har jo vært litt styr her, og liten tid til blogging.

18 kommentarer:

  1. godt å høre at ting går den positive veien - etter at ting har gått på tverke..en ting kommer som kjent sjelden alene.
    ha en flott tur, og nyt helgen!

    klem moa

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig trillebord da. Sklir inn over alt ;0)

    God tur/helg ;)

    SvarSlett
  3. Veldig enig meg deg når det gjelder den stilen,ja.
    kjempekult !!
    god tur til sverige..ser ut til at du fortjener en pause..

    SvarSlett
  4. Det bordet var skikkelig stilig! Er så mye fint som kommer utover nå. :) Gleder meg.

    SvarSlett
  5. Det er den SØTESTE elefanten jeg noen gang har sett. - Bortsett fra levende elefantbarn da, som jeg har sett på sirkus - og villet ta med hjem. Det er alltid noe som har sagt at de blir større :). Elefanter er Favorittdyret mitt - med stor F nemlig ;). God helg til deg ;)...vi står på trappen til vinterferie og det skal bli ganske så deilig.

    SvarSlett
  6. Du verkar haft lite motgångar men mycket trevligt är ju på gång...visst är den ruffiga stilen läcker, tycker speciellt mycket om föremål i zink och bordet var ju så läckert, önskar dig en skön fredag, omorgon utlottning hos VIOLAN, klem

    SvarSlett
  7. Trillebordet er bare lekkert :)

    Så kjedelig det er når alt går på tverke...
    Men... det høres ut som om du har en fin uke foran deg :))

    God tur :)
    Klem, Kari

    SvarSlett
  8. Vad synd att det inte var sista helgen i februari för då är jag oxå i Göteborg, kram

    SvarSlett
  9. Hej Ragnhild, vilka härliga bilder du visar och det lilla bordet var så perfekt till mycket. Jag gillsde speciellt att det kan användas till nattduksbord bredvid sängen hårt+ mjukt.
    Din nätbutik är så fin och mycket vackert har du där.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  10. Utrolig tøft trillegord ja, men litt sykehusfølelse fikk nå jeg da som skol dit om få strakser.

    Zink, liker det bare mer og mer jeg!!

    SvarSlett
  11. Oh det trillebordet i zink var bare stilig...Liker innslag av fabrikkstilen i interiøret...Go`tur til Gøteborg,heldig du,for der er det mange spennende int.butikker...Klem fra Malvia

    SvarSlett
  12. Kjempetøft trillebord. Digger det!
    God helg og tur.

    SvarSlett
  13. Trillebordet er fantastisk! Ikke mange steder jeg har sett lignende!! WOW for ei uke. Krysser det jeg har for at du skal få en nydelig helg da. klem

    SvarSlett
  14. Hei - ja noen ganger går noe på tverke, etter den søte kløe kommer den sure svie sies det så går det vel litt at og fram da! Du får se positivt på det eller snu ordtaket bak fram eller noe i den duren. Fin helg får du sikkert! Ha en super helg!

    SvarSlett
  15. Så uheldig du har vært da, får håpe flaksen snur nå. God tur til Gøteborg. : )

    SvarSlett
  16. Hei :)
    ..for et utrulig fint sinkbord...eg er såå glad i sink..har vore det i mange år..og heldigvis har det blitt en del etterkvart :):)

    Oj..du har hatt litt trøbbel denne veka ser eg..godt du har masse og sjå fram til òg !

    ..blir så imponert over elefanten du har laga...også uten oppskrift...akk ja..for en drøm..gleder meg på dine vegne !!
    Den var berre kjempetøff..også såå fine farge !!

    Ha ei fin helg og god tur til Gøteborg :)

    SvarSlett
  17. Trillebordet var kjempestilig. Ønsker meg et lignende til kjøkkenet. Liker godt fabrikkstilen når den er blandet med litt mykere materiale. God tur, og ha en herlig helg, klem Josefine

    SvarSlett