mandag 23. februar 2009

Aplikert album i "Sommerset Life"

Jeg ble helt fasinert av dette minnealbumet jeg fant bilder fra. Her har en dame samlet blonder, stoffer, nydelige bånd og bilder. Så er de sirlig satt sammen til de nydeligste sider i et album. Hun har brukt et gammelt fotoalbum. Så pappen var litt tørr og måtte jobbes forsiktig med.

For min del så er det nydelige og inspirerende bilder. Ideer jeg kan bruke i mine egne arbeider, på min egen måte.

Bildene er hentet fra et blad jeg fikk i posten på lørdag. Og hele bladet er fullt av nydelige arbeider og ideer. Mesteparten går på papir og stoff, satt sammen til applikasjoner i bl.a. bilder, taggs, hjerter og kort.
Bladet heter Sommerset Life og jeg har fått det fra Canada, Stampington & Company.

Nå er det pakker på vei i posten, til de heldige vinnerne.

12 kommentarer:

  1. For et kunstverk,dette var skjønne bilder.Forstår at du finner mye inspirasjon her.Ønsker deg en god kveld.

    SvarSlett
  2. Hei Ragnhild
    Albumet er nydelig, og jeg likte ideen med flasker med perler og korker lager av prismer veldig godt.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Vakkert... så nydelige stoffer, blonder..dette gikk rett hjerte til meg.
    Flaskene med perler..så sjarmerende.o=)

    Herlig inspirasjon RagnhildO=)

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  4. så vakkert...blonder,perler...og albumet..flaskene..helt nydelig!
    masse inspirasjon..
    ha en fin kveld
    moaklem

    SvarSlett
  5. Sååå nydelig...
    Blonder og perler er bare vakkert...

    Helt nydelig :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Nydelig Walla, og jammen ta skal jeg klikke på linken etterpå. Høres dog ut som et flott blad da, men her har disse interiørbladene så lett fro å hope seg skikkelig opp dsverre. Har som smått begynnt å hive unna litt, laget meg en perm, der jeg tar vare på de mest inspirerende bildene, så jeg er i gang.
    En har så lett for å samle på så alt for mye vet du, og disse ineriørbladene ser man jo i igjen og igjen. Men alle med minimalistisk stil forsvinner nå, for dit kommer jeg aldri, bare VET det :-))

    Ha en kjekk kveld, uansett hvordan den benyttes.

    SvarSlett
  7. Nydelige tekstiler og blonder..Jeg elsker gamle stoff og blonder,Besta mi var sydame så det ligger nok noe i genene.. :)
    Ha ei fin uke!!
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Ingenting er som blonder, perler og småtterier.... Lurer på om de har dette bladet i USA - skal på messe i Miami om et par uker så kanskje?

    SvarSlett
  9. Albumet är ju helt ljuvligt, så mycket fint du visar att få njuta utav, ha en bra kväll, klem VIOLA

    SvarSlett
  10. HImmel, så vakre bilder!! Takk for at du deler,klem

    SvarSlett
  11. Hei igjen. Forstår at du synes prising av gamle tekstiler er vanskelig.Jeg betalte 40 kroner pr.putetrekk - kjøpte flere som jeg skal vise en annen gang.Hadde ikke innerputer som passet.Overlakenet kom på 300 på grunn av hardangersøm. Var jeg heldig med kjøpet?

    SvarSlett
  12. Koselig blogg du haver!! Lycka till i tävlingen! Klems!! =)

    SvarSlett