søndag 21. september 2008

Deilige søndag

Hei på deg! Har du hatt en fin søndag. Her har det vært helt vidunderlig. Jeg kunne sitte ute i solen og nyte kaffe-latten min. Og det er det beste jeg vet. Jeg pusler med plantene mine og planlegger hagen. Og jeg må bare slå et slag for violene/stemorsblomstene. De kjøpte jeg tidlig i vår, og de er like fine enda. Hos gartnerne sier de at de varer ikke sommeren ut. Men det er bare tull. Kniper du av visne blomster og gjerne klipper de ned utpå sommeren da de ser litt forvokste ut, så vips, om et par uker så ser de ut som du nettopp har vært og kjøpt de.

Som dere sikkert ser så har jeg potter med geranium og pioner der også. De står der og venter på at beddet de skal plantes i skal bli ferdig.



Og det jobbes med saken. Jeg er så heldig å være gift med en handyman, og han riktig koser seg da han får holde på å snikere og mure. I vår var her bare kratt og plen, så forandringene er egentlig store. Og det er så morsomt. Det som er enda morsommere er at min handyman ikke bryr seg katten i hvordan ting skal se ut. Så jeg får bestemme alt. Og når man får det som man vil, da er det jo bare fryd og gammen ;)
Nå skal jeg ta med meg min kjære handyman på kino.
Ha en fin søndagskveld alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Så flott det blir .. du er jammen heldig som har en sånn "handyman" .. også en som gjør alt slik du vil da gitt :o)
    Vi har også hatt flott vær idag - ble utekaffe hos 3-åringens svigerfamilie (hun har kjæreste i barnehagen) - koselig dag!! :o)
    Ha en fortsatt fin søndagskveld!!

    SvarSlett
  2. Du har det bare som plommen i egget du da! Heldig du:) Og så godt at du vet du er så heldig også. Håper kino turen var vellykket. God kveld.

    SvarSlett
  3. ÅÅ nydelig hage.. blir spennende å se når den blir ferdig.

    SvarSlett