mandag 17. januar 2011

Veggen bak disken

Veggen bak disken er kledd med den fineste tapet. Syns nå jeg da. Mangen av dere kjenner nok igjen "tapeten".
Ja, veggen er så klart "tapesert" med et Jeanne d'Arc Magasin. Noe måtte gjøres med denne veggen da den som hvit reflekterte så mye lys inn i pc-skjermen, eller kassa skjermen at vi hadde problemer med å se hva som sto der. Spesielt på solfylte dager. Nå er det problemet borte og jeg er veldig så glad i den inspirerende veggen.

Det er julemagasinet som er her nå. Og det er så klart på tide å bytte det ut. Ikke så lett når en syns det er så fint. Hyllen er forresten en ifra Nordal og har slikt et flott fargespill. Har flere på lager. Send en mail om du ønsker en slik, den ligger ikke i nettbutikken. Vannekannen fra Miss Etoile håper jeg å inn igjen nå til våren. Den som henger der er i bruk;)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå er det kvell og jeg har tenkt å pusse på plass litt "patina" på et skatoll jeg har malt.
Ha en inspirerende kveld du også.
Klem:)

7 kommentarer:

  1. Så smart da.. det var jo kjempefint.. så kan du skifte ut etterhvert som årstidene skifter..

    likte den vekta di du har det jeg.

    kjempeflott.

    ha en fin dag

    SvarSlett
  2. ...jeg elsker veggen din :)
    Kjempelekker og jeg kommer når du vil og når det passer...Se you

    SvarSlett
  3. Så LEKKERT med den "tapeten"! Kjempe smart! *hmmmm...tenker hardt hvor jeg kan ha en slik "tapet*

    Ha en herlig uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Så koselig at du tittet innom meg Ragnhild!!

    Den 'tapetserte' veggen med JDL magasin, er bare rålekker! Forstår godt du ikke har lyst til å fjerne denne. Men, er vel ikke såååå julete - kanskje kan du beholde den enda en stund...

    Nå er det Grey's før jeg skal sette meg til symaskinen og sy en vimpelrekke... :o)

    Ha en finfin uke kjære du!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett