mandag 14. september 2009

Et lite Wallas-kjennemerke.

Mange har fått pakker i posten med litt pynt på.
Og noen har kanskje tenkt; hva er det hun driver med? Har hun virkelig tid til slikt puttel? Og noen har kanskje syns det var fint?? Jeg observerte en liten forsamling postfunksjonerer samlet rundt pakkene mine en dag jeg hadde puttet de inn på rullebåndet. Hihi..Jeg smilte helt ut i bilen.
Det startet med at jeg hadde noen fine små vintagebilder jeg hadde brukt, og som egentlig skulle kastes. Men så var de altfor fine til det. Jeg reiv de av det de hadde vært festet på og begynte å feste de på pakkene. Gjerne sammen med en blondestomp.
Også fant jeg esken med Wallas gamle kontorsaker og stempelet hennes. Lykke! det virket helt fint. Og hvor kunne jeg bruke det? Jo; på pakkene. I ettertid har det dukket opp mye annet som jeg bruker. Tapet, hamp, ark fra gamle bøker og blader. Blondeavklipp fra syprosjekter, rose og blomsterblader fra hagen. Gamle presste blader som ramlet utav en gammel bok. Ja det er gått litt til hodet på meg og jeg finner noe nytt å bruke hele tiden.
Dette forde det er blitt litt mer morsomt å pakke pakker. Og for all del. Det tar ca 2sek. og siden det alikevel bare er avklipp som egentlig skal kastes så er det også gratis;)

Ønsker dere alle sammen en herlig uke.

20 kommentarer:

  1. Åhhhhh, tack för Din kommentar!!

    Dina stämplar & bilder är fantastiska, me like like like!

    Agneta

    SvarSlett
  2. Nydelig, du legger litt sjel i det da...
    Ha en fin kveld. Kristin

    SvarSlett
  3. Så koselig å pynte pakkene slik! Om jeg får en pyntet pakke, føler jeg at noen har brydd seg litt ekstra om meg - eller om innholdet for den saks skyld :-)
    Så du hadde fått mye fint og nytt i nettbutikken din! Moro! Håper du får en skikkelig god høst med mye fart i butikken din!
    Klem fra Marie

    SvarSlett
  4. hei:) det er så kosli' å få gaver der en ser at folk virkelig har tatt seg bryet med å lage en fin innpaking,gleder nesten mer enn gaven;) så flink du er:) !!

    ha en fin uke!! hilsen camilla

    SvarSlett
  5. hei ragnhild -
    ..en herlig gest fra din side...
    og utrolig flott for de som mottar pakken...det er de "små" tingene som utgjør den store forskjellen..
    flink, er du!

    moaklem

    SvarSlett
  6. For nå gleder ikke jeg meg til å få pakke i posten;o))))
    Ha en flott kveld;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  7. Pakkene dine er kjempefine de.
    Ha en god kveld

    SvarSlett
  8. Koselig! Det skal ofte ikke mye til for å få mottakeren til å føle seg spesiell. Jeg kan ikke sånt jeg, så jeg suger til meg alle tips :)

    SvarSlett
  9. Nydelig!!! Og så hyggelig med slike pakker som det er lagt litt ekstra i...!!!

    SvarSlett
  10. Å så skjønt og litt vemodig Wallas-kjennemerke. Dette har virkelig en sjel, også for meg som kjente din snille mor, Walla!!!
    Ha en herlig uke, og hils alle!!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Oiiii Ragnhild,så koselig dette så ut !! Må jo være kjempestas å få en slik forseggjort pakke,med litt ekstra stæsj på......du er bare så dyktig og kreativ :) Nå kommer det snart en liten mail,med bilder,fra meg :) Kos deg videre,med innpakningen din :)

    SvarSlett
  12. Virkelig vakkert Ragnhild...
    det er hyggelig å få pakke i posten fra deg... Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  13. Det er en fryd å handle av deg R.Du gjør det lille ekstra,og det liker vi vøttu:o)Kos dere på bloggtreffet på fred..så sees vi den 9.okt...Hjelpes meg..det er jo nærmere 50 som har meldt seg på..og jeg som trodde vi ble kanskje rundt 20..Ja,ja detta blir gøy..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  14. Stilig og kreativt, Ragnhild. Koselig å få pakker i posten som er laget med omtanke:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  15. Artig med en personlig vri! Ja hvorfor ikke gjøre pakken litt mer koselig og spesiell! Godt tips:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  16. Ja, gjett om jeg har lagt merke til dette!! Utrolig kos å få en pakke i posten, som er pyntet på denne måten - helt klart et fantastisk varemerke du har der!
    Min siste pakke fra deg er forresten vel fremme, og jeg er kjempefornøgd. Skiltetne var råfine, så det blir nok fornøgde venninner som åpner julepakken i år... ;o) Tusen takk og så for den flotte sjablonen og stoffposen - så utrolig snilt av deg!!!

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Mange klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  17. Men sååå koselig da, Ragnhild! Så moro å få slike personlig innpakkede pakker i posten... og moro helt sikket også for postfunksjonærene, som ellers ser bare kjedelige pakker i hverdagen. Og når det ikke krever all verdens ekstra tid av deg, og heller ikke påfører deg store kostnader, så kan det bare ikke bli bedre. Moro å forskjønne hverdagen på den måten. Fllink er du!

    SvarSlett
  18. Hei Ranghild
    Jeg skjønner det med portoen...og du lager jo så fine og personlige gaver til alle kundene dine. Jeg har funnet de fire bokstavsjablongene som jeg spurte om i en butikk her i nærheten, jeg kommer nok tilbake for noe annet en annen gang.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  19. Sååå koselig å sende pakkene sånn da :)))

    SvarSlett
  20. Hehe, sitter her og smiler for meg selv jeg nå, for å få en slik pakke i posten det må jo bare være lykken en trist og grå regnværsdag.
    Spesielt flott og artig påfunn.

    Takk for tipset, ha ei fortsatt flott uke!

    SvarSlett