torsdag 4. juni 2009

Litt nytt.

Har bestilt nye varer jeg i dag. Og jeg gleder meg til dette bildet kommer. Det er laget av tre og ser slitt og gammelt ut. Rammen under syns jeg også var så søt. Det kommer også mange fine skilt. Med søte, morsomme eller gode ord.

Nye varer fra Chic Antique er også bestilt. Noen helt nye varer, også supplert utsolgte og nesten utsolgte varer. Mai har vært en kjempe bra måned. Jeg gleder meg over at sommeren har kommen, men også over ny stor salgsrekord. Det er veldig kjekt. Og jeg er veldig takknemlig over å ha blitt så godt mottatt i nettbutikk markedet:)

9 kommentarer:

  1. Så flotte skilt :)
    Så bra at det går bra med nettbutikken din, det må jo være ekstra hyggelig :)

    Chic Antique har myyye fint :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!
    Det skiltet passer perfekt her hos meg!! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig skilt og bilde...likte rammene veldig godt...
    Nå er fredag igjen... og helg..
    Håper du får en fi helg med mye sol...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Hei..så hyggelig å høre at salget går unna...Koselig skilt får du også inn:O)Blir nok populære de der...Go`helg til deg fra M.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med salgsrekord! Så kjekt at nettbutikken din selger så bra! Men jeg skjønner godt, for du har jo så mye fint i butikken din!!! Spennende nyheter på vei inn!
    Ha en flott helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Så mye fint og så mange fristelser. Og flott med salgsrekorder....markedet virker jo umettelig så det er fint at det går godt.

    Ha en strålende fin helg

    SvarSlett
  7. Heisan

    Så fine skilt, skal bli spennende å se de nye varene. Så gøy at du selger unna...da er det kjekt å drive butikk!

    Ønsker deg en flott og sommerlig helg, klem

    SvarSlett
  8. Jättefin skylt !!
    Kikar in i din ljuva butik.
    ha det gott !
    Klem från mig.
    Åsa

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig skilt! Det lover godt for neste leveranse. Har akkurat fått mail om at varene mine er sendt. Har handlet hos deg for første gang og fått en utrolig god servise! Det liker jeg vet du ;-)

    SvarSlett