tirsdag 20. juli 2010

Hjemme igjenn fra deilig Danmark.

Det var deilig å gå tur på den Danske stranden om kvelden. Det var helt max å ha med sykler og kunne sykle lange turer i solnedgangen.
Det var helt fantastisk å 2 dager i København. Jeg elsker den byen, og det var godt å ta innover seg folkemylder, fashionbutikker, softis, kaffelatte og ikke minst tivoliet var en suksess. Jeg elsker også å nyte middagen på en uterestaurant i Nyhavn. De gamle sjøhusene der er bare så skjønne. Det aller, aller beste med Køben. er at det ligger ikke lenger borte enn at vi kjører ned på en dag.
Men nå har jeg vasket bort sanden mellom tærne for lengst.
Jeg er hjemme igjen.
Pakker ordrer og ordner i butikklokalene. Jeg har ikke fått datanett i butikken enda så litt styr er det. Alt må printes ut og gjøres klart før jeg drar til butikken, der er alle varene og der er pakkebordet installert på lageret. Vi monterer på møbler og pakker ut varer. Det kom forresten en ny sending med PiP varer i dag. De må jeg huske å fotografere. Noen mangler bra nok bilde. I morra flytter vi ned det store gamle kjøkkenskapet. Noen ganger tror jeg at jeg har altfor lite varer til lokalet, andre ganger tenker jeg at det blir stappfullt.
Hadde bare alle datafolkene blitt ferdige med feriene sine. Kommet til meg og installert datamaskin og kasseapparat i den flotte disken min. Helst i morra. Ja for da kunne jeg åpnet butikken og tatt imot kunder på ordentlig. (noen kommer nå også men jeg har jo ikke lov at skattemyndighetene og selge noe uten kassaapparat) Jeg håper det skjer noe denne uka. Og garantert neste uke;)

Ha en fin kveld alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Aaaah, den skildringen å de bildene gir meg lyst til å pakke sammen sakene å kjøre nedover tvert!!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Helt enig i at Danmark er et deilig land :-)

    SvarSlett
  3. Hei Ragnhild!
    Høres ut som dere har hatt en fantastisk Danmarkstur:))
    København er en vakker by, noe helt for seg selv der det er kjekt for store og små:))
    Vi er sååå spente på butikken din, både meg og Bjørn, og har så lyst til å se der. Det er vanskelig å få til i disse travle tider, men plutselig så står vi der kanskje:))
    Håper du får fikset nettet snart, og masse lykke til videre med forbredelsene!! Klem fra Anita

    SvarSlett
  4. Helt enig, Danmark er bare helt herlig.
    Kjenner også lysten til å reise.

    Har pleid å ta med barna til Sæby, flere år på rad. Anbefales!


    Ønsker deg en nydelig ettermiddag!

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. Eeeelsker København, så heldige du
    Ha en fantastisk flott kveld
    *Siv*

    SvarSlett