fredag 20. mars 2009

Jippi! Kaninene fra Maileg er her.


Endelig kom familien Maileg. Og kan tro jeg koste meg i går. De er bare så morsomme å fotografere. Skikkelig fotogene.
Nettbutikken er nå full av kaniner:)


De fine kjolene må jo på plass i skapet.


Og familiens datter lurer på hva som er i kommoden. Der følger nemlig med en kam og speil.


Bebisene er også så skjønne, i overaller som enkelt kan tas av og på.

Jeg har jo ei lita her på snart 4. Og dere kan jo tenke dere begeistringen. Hun kom hjem fra barnehagen og sto bare og måpte. En kanin ble selvfølgelig hennes. Den har sove i barnesengen i natt og er nå i barnehagen.

Varene fra Chic Antique kom ikke denne uken. Og jeg kjenner jeg er litt frustrert. Vet jo at det er mange som går og venter. Jeg snakket med de for en uke siden og da dreiv de og pakket for hare livet. Skulle ønske jeg bare kunne kjørt og hentet varene. En liten svipptur til Danmark liksom. På mandag ringer jeg og etterlyser igjen.

Ønsker dere alle en deilig fredagskveld. Jeg har ikke fått tid til så mye blogging som ønskelig denne uken, så i kveld skal jeg besøke maaaange blogger. Gleder meg.

16 kommentarer:

  1. Kan tenke mg datteren stod og måpte da hun så alle de fine lekene. Både kaninene og tingene deres er så søte! Kan tenke mg at de er fine å ta bilder av. Skjønne!

    SvarSlett
  2. Så nydelige! Sånne ville helt sikkert min jente på 4 også blitt glad for :o)

    Ja, jeg hadde aldri fått lov å male skapet hvitt engang. Sort er kult, så får jeg heller pynte litt med hvitt på det :o)

    SvarSlett
  3. Hei,titter innom for å ønske deg en solfylt helg...Regner med at fugleburet jeg har best.fortsatt ikke har ankommet..Nå er det vår i luften og jeg gleder meg til å pynte opp ute....Nydelige kaniner du har fått inn også:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. For noen herlige bilder!! ;-)

    SvarSlett
  5. Vilka härliga påskharar inne hos dig, vad är det för kamera som ger så fina och klara bilder? Hoppas du får en härlig fredag och helg, klem

    SvarSlett
  6. Så skjønne de var. Er bare helt forelsket i Maileg sine varer.
    Ha en fin helg.
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  7. Kan tenke meg at dattern din likte disse ja!!
    De er jo så søte!!
    Har to jule maileg....de er så søte!!

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  8. De er så søte disse harene... må jo nesten være julaften når det kommer nye varer.. Jeg venter tålmodig jeg på tingeneO=)

    Nyt helgenO=)
    Vårklemmer Kerstin

    SvarSlett
  9. Hei...så koselig påskepynt! Så fine bilder du har tatt av de fine maileg kaninene. Skjønner godt at jenten din faller for dem:) Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  10. Hei igjen...ja du kjenner sikkert igjen stilen fra tidl.90-tallet på den kurven min ja:O)hi-hi.Nei vi selger ikke sjablonger,men har kjøpt en vi bruker til produksjon av kule kasser..med gjenbruk av tremateriale...Bilder kommer etterhvert:O)Da hører jeg fra deg ang.fugleburet da:O)klem

    SvarSlett
  11. Ååå for noen herlige harepuser. Dette er nok noen for både store og små piker:0)

    SvarSlett
  12. Hei, så herlige kaniner. De er på min ønskeliste og min datter på 4 skal få slike når rommet hennes blir ferdig i sommer. klem Siv

    SvarSlett
  13. Så kjempeskjønne dei kaninene er! :) Utrulig herlige :) hehe. Skjønner at prinsessa di var full av begeistring ja :) ha ei herlig helg! Godklem

    SvarSlett
  14. Så søte de var :-)) men må nok si at je har fulle hyre med å holde munnvikene opp i dag, våknet til et hvit verden du, atter snø....
    f....

    Planen blir derfor som følger, Narvesen, interiørblader og snop :-))

    SvarSlett
  15. Ja, er enig med deg :) Det blir meir vår om ein pynter inne med vårlige detaljer :) Spesielt på slike dagar som i dag. Heile himmelen er grå og trist, og det regner heile tida.. Da er det plutselig meir vår inne enn ute :) Ha ein herlig søndag! Godklem

    SvarSlett